Esimerkkejä bannerimainoksista:
LINKKI
Bannerin linkki vie klikkaajan suoraan haluamaasi paikkaan, esimerkiksi kotisivullesi. Bannerimainonnan teho perustuu ensisijaisesti mainosnäyttöihin. Kuitenkin erityisen kiinnostavat mainossisällöt voivat saada potentiaalisen asiakkaasi klikkaamaan mainostasi.
TAVOITTAVUUS
Bannerit ovat tärkeä osa uutissivustojamme. Pirmedioiden paikalliset mediat tavoittavat digikanavissaan hyvin alueensa ostovoimaiset kuluttajat.
LÄHEISYYS
Paikallislehden, kaupunkilehden tai paikallisradion digikanavissa mainoksesi on esillä aidosti paikallisessa kontekstissa. Siksi mainoksesi huomataan paremmin Pirmedioden medioissa kuin globaaleilla tai kansallisilla digimainonnan alustoilla. Paikalliset mainokset kiinnostavat lukijoita verkossa yhtä paljon kuin paikalliset uutiset.
LIIKE
Voimme halutessasi lisätä bannereihin liikettä, joka kiinnittää katsojan huomion tehokkaasti. Bannerimainonta on modernia ja dynaamista markkinointia.
NÄIN SE TEHDÄÄN
Banneri syntyy helposti. Me teemme keskustelun pohjalta ehdotuksen, jonka hyväksytämme sinulla.
PIRMEDIOIDEN KAHDEKSAN UUTISSIVUSTOA
akaanseutu.fi, lvs.fi, orivedensanomat.fi, pirkkalainen.fi, shl.fi, ylojarvenuutiset.fi, radiosun.fi ja kiakkoradio.fi
Tutustu näköislehtiimme:
LUOTETTAVUUS
Sanomalehdet ovat säilyttäneet asemansa eniten luottamusta herättävänä mediana maailmassa, jossa valeuutisia ja vihapuhetta kohdataan valitettavan usein. Siksi paperilehti on mainostajalle suotuisa mediaympäristö.
TAVOITTAVUUS
Paperiset paikallislehdet ja kaupunkilehti tavoittaa hyvin ilmestymisalueensa ostovoimaiset kuluttajat.
LÄHEISYYS
Paikallinen lehti on kaikille tuttu mediaympäristö, jossa suomalaiset kohtaavat mainontaa mielellään. Lehti on kuin läheinen ystävä, ja siitä luetaan tarkasti sekä toimitukselliset että kaupalliset sisällöt.
TUTKITUSTI TEHOKASTA
Paperinen sanomalehti on se media, jossa suomalaiset tutkitusti kohtaavat mainoksia kaikkein mieluiten (Iro Research Oy 2024). Siksi mainostaminen paperilehdessä kannattaa.
NÄIN SE TEHDÄÄN
Ensin ideoimme kanssasi mainoksen näkökulmaa. Keskustelun perusteella teemme ehdotuksen, jonka hyväksytämme sinulla.
Kuuntele radiokanaviamme:
Esimerkkimainoksia:
SUOMALAISET RAKASTAVAT RADIOTA
Jokaisella on oma lempikanava, jonka kanssa vietetään paljon aikaa. Radio koetaan tunnemediaksi, sillä se rakentaa yksilöllisiä mielikuvia ja tempaisee kuuntelijansa mukaan tarinoihin. Radio on ystävä, johon luotetaan.
KUSTANNUSTEHOKAS MARKKINOINNIN MUOTO
Kontaktihinnaltaan radiomainonta kestää hyvin vertailua muiden medioiden kanssa. Kuuntelijat ovat kustannustehokkaasti tavoitettavissa päivän parhaaseen aikaan jopa useita kertoja päivässä. Radiomainonta ei ole tuotannoltaan kallista, mikä mahdollistaa sarjojen ja useamman version tuottamisen.
NOPEUS JA JOUSTAVUUS
Radio tavoittaa kuulijoita nopeasti. Radiomainonnan nopea aikataulu ja tuotannon joustavuus ovat radion taktisia vahvuuksia. Tarvittaessa radiokampanja käynnistyy nopeastikin.
TARKKA AJOITUS
Radion kautta tavoitat asiakkaat vaikkapa juuri ennen ostopäätösten tekemistä. Voit päättää missä kohtaa päivää haluat puhutella kohderyhmääsi.
RADIOMAINOKSET KUUNNELLAAN
Tehokkaan radion kaksi pääasiaa ovat riittävän tavoittavuuden saavuttaminen kohdeyleisön keskuudessa sekä viestin useampi kuulemiskerta. Radiossa kanava ei tutkitusti vaihdu mainoskatkon alkaessa. Suomalaiset ovat oppineet siihen, että mainonta on oleellinen osa kaupallisten radiokanavien ohjelmasisältöä.
LUONTEVA OSA MONIKANAVAISTA MARKKINOINTIA
Radio toimii itsenäisenä mainosvälineenä, mutta myös muiden medioiden rinnalla tehostajana ja tukena. Radiomainos ohjaa erittäin tehokkaasti kuluttajan verkkoon. Radiolla jatketaan usein tv-kampanjan vaikutusaikaa. Printtimedian yhteydessä radiomainonta saa painetun sanan elämään ja tehostaa viestin vaikutusta. Ulkomainonta ja radiomainonta yhdessä käytettynä tavoittavat hyvin autoilijoita ja viesti kohdentuu tehokkaasti.
PIRMEDIOIDEN RADIOKANAVAT
Radio SUN Oy perustettiin vuonna 1983. Sen ensimmäinen paikallisradio oli Radio Satahäme, joka aloitti ensimmäisten kaupallisten radioiden joukossa toimintansa vuonna 1985. Tällä hetkellä yhtiö operoi SUN Radion lisäksi myös mansekiekkoon keskittyvää Tampereen Kiakkoradiota.
NÄIN SE TEHDÄÄN
Ideoimme kanssasi mainoksen käsikirjoituksen, teemme spotin ja hyväksytämme sen sinulla.
Esimerkkiartikkeleita verkossa:
SITOUTUS
Kiinnostava sisältö vetää lukjoita puoleensa ja sitouttaa heitä viesteihisi. Aidosti hyödyllinen, koskettava tai hauska sisältö sitouttaa lukijan erityisen tehokkaasti.
TARINA
Sisältömarkkinoinnin keinoin voit kertoa yrityksestäsi tarinan, joka jää lukijoiden mieleen. Hyvä tarina jättää pitkäaikaisen muistijäljen, josta on hyötyä, kun lukija valitsee tulevaisuudessa sopivia palveluntarjoajia.
TAVOITTAVUUS
Sisältömarkkinointijutut ovat tärkeä osa Pirmedioiden digikanavia, ja monesti viikon luetuimmat jutut saattavat olla sisältömarkkinointijuttuja. Sisältömarkkinointijutut ovat näyttävästi esillä myös paperilehdissä. Pirmedioiden paikallismediat tavoittavat hyvin alueensa ostovoimaiset kuluttajat.
LÄHEISYYS
Pääset tuomaan esiin yrityksesi asiantuntemusta osana lukijoiden arkea. Sisältömarkkinoinnin avulla voit kertoa yrityksestäsi enemmän, ja näin tulet entistä tutummaksi potentiaalisten asiakkaidesi silmissä.
NÄIN SE TEHDÄÄN
Ideoimme kanssasi jutun näkökulmia, kirjoitamme jutun ja otamme valokuvat. Ennen julkaisua juttu hyväksytetään sinulla.
Tutustu Mall Voiceen:
Esimerkkimainoksia:
MALL VOICE
Mall Voicen Audio Out Of Home -kauppakeskusmainonta on kustannustehokas media sekä kauppakeskusten liikkeille että muille mainostajille. Markkinajohtajana toimimme 81 kauppakeskuksessa satojen asiakkaiden ja tuhansien kampanjoiden parissa. Tavoitamme 1,7 miljoonaa eri kuulijaa viikoittain – valtakunnallisesti! Bruttotavoittavuus viikossa melkein 7 miljoonaa kävijää.
KAUPPAKESKUSMAINONTA PARANTAA MYYNTIÄ
Äänimainonta tavoittaa kuluttajan lähellä ostopäätöstä. Jopa 75 % ostopäätöksistä tehdään vasta kauppareissulla. 30% äänimainoksen kuulleista on aktivoitunut (osto, ideat, harkinta, lisätiedon etsiminen jne.) kuulemansa perusteella. (TNS Kantar, 2019).
AUTTAA MUISTAMAAN JA EROTTAUTUMAAN
Ääni on osa yrityksenne brändiä siinä missä visuaalinen ilmeennekin. Äänimainonta informoi, muistuttaa ja auttaa erottumaan. Yritykset, joilla on audiostrategia, muistetaan 96 % paremmin (North, Heriot-Watt University, 2008).
KORKEA HYVÄKSYNTÄ
Kauppakeskuksen kävijöistä 92 % suhtautuu positiivisesti tai neutraalisti äänimainontaan.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.
Autamme Sinua löytämään parhaan ratkaisun.
Ammattitaitoiset myyjämme ovat valmiina vastaamaan kysymyksiisi ja auttamaan sinua löytämään tilanteeseesi sopivan markkinointiratkaisun. Oli tarpeesi pieni tai suuri, ota rohkeasti yhteyttä, ja suunnitellaan yhdessä markkinointia, joka tekee vaikutuksen.